Zatrzymaj chwile

rozruszaj stawy

 

 

Pozycja wyjściowa: Połóż się na plecach. Ramiona w bok, nogi zgięte w kolanach, stopy rozstawione na szerokość bioder, oparte o podłoże.

Ćwiczenie: Przenieś oba kolana maksymalnie w prawo. Wytrzymaj kilka sekund. Wróć do pozycji wyjściowej. Powtórz ćwiczenie, przenosząc oba kolana w lewo. Wykonaj kilka powtórzeń na prawą i lewą stronę.

 

 

Pozycja wyjściowa: Klęk podparty. Plecy proste, ramiona wyprostowane, ręce oparte o podłoże, głowa stanowi przedłużenie linii kręgosłupa.

Ćwiczenie: Unieś wyprostowaną prawą nogę w tył. Wytrzymaj kilka sekund i wróć do pozycji wyjściowej. Ćwiczenie powtórz lewą nogą. Wykonaj kilka powtórzeń.

 

 

Pozycja wyjściowa: Połóż się na plecach. Ramiona wzdłuż tułowia, nogi zgięte w kolanach, stopy rozstawione na szerokość bioder, oparte o podłoże.

Ćwiczenie: Unieś biodra tak wysoko, aż uda i tułów utworzą linię prostą. W takiej pozycji wytrzymaj kilka sekund. Wróć do pozycji wyjściowej. Wykonaj kilka powtórzeń

 

 

Ściskaj ręką piłeczkę, następnie powoli prostuj i rozkładaj palce na rozprężonej piłce (nie odrywaj palców od piłeczki).